Accepterad oliviasvrd | Medlem ansökning (Nat_)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sleminem

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Olivia

Vad är ditt discord namn? Oliviasvrd05

Vad är ditt födelsedatum? 29 April 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Britta svensson och är 20 år gammal. Hennes uppväxt var ganska trasslig då hennes föräldrar inte var så närvarande och dessutom miste livet i en brutal bilkrock när Britta endast var 10 år. Efter hennes förlust av sina föräldrar placerades hon ut på ett flertal olika familjehem då hon hade problem med de flesta familjerna. När hon var 15 år fick hon ett mycket bra familjehem tillslut som blev som hennes egna föräldrar. Hennes nya familj tog väl hand om henne och hjälpte henne mycket med skolan då hon hade det svårt. Tack vare hennes nya familj gick hon ut gymnasiet med toppbetyg och en dröm om att bli sjukvårdare då hennes nya föräldrar jobbar som det. Britta såg upp till hennes föräldrar och ville själv få denna chans att hjälpa andra i vardagen. Hennes största intressen är djur och musik, så hon drömmer också om att själv ha en hund. Efter gymnasiet vill Britta nu alltså jobba som sjukvårdare, hennes största passion i livet är att få hjälpa andra i nöd.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett bra RP, eftersom att jag har RP:at ganska mycket tidigare och tack vare detta har jag byggt upp ett relativt bra socialt RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska utgå från att båda parterna behandlas lika, och att båda parterna har roligt och få vara delaktiga. Man ska inte endast utgå från sig själv i ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, exempelvis RDM som står för "RANDOM DEATHMATCH" och innebär att man dödar någon utan anledning. Sen COMBAT LOGGING som innebär att man quitar i ett scenario för att exempelvis undvika att bli tagen av polisen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, jag har spelat på ett flertal olika servrar innan.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka