Antagen oliviasvrd | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    5
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sleminem

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? olivia

Ditt discordnamn: _sleminem_

Ange ditt födelsedatum 29 April 2005

Varför ska just du bli staff? Jag vill väldigt gärna bli staff då jag var staff innan och just för att jag vill att unive ska vara så bra som möjligt och att alla ska ha det roligt när dom spelar. Jag vill väldigt gärna vara med och hjälpa till och även se till så att alla får en bra upplevelse och att alla ska känna sig trygga när de spelar. Det jag skulle bidra med är omtänksamhet, sprida glädje och även ha kul med alla och såklart se till att alla som behöver hjäälp med något får det.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det jag inte tycker fungerar särskilt bra på unive är nog powergaming som förekommer ofta just i krim RPn, att många spelar för pengar och vapen och inte tänker på motparten vilket är helt fel då man inte bara ska tänka på sig själv utan se till att motparten också har det kul i scenarion. Sedan tycker jag också att det förekommer mycket fearrp vilket jag vill vara med och förebygga.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag skulle tillsammans med staff teamet se till att alla som gör dessa regelbrott får rättvisa åtgärder och inte endast skälla ut dem som gör fel utan se till att diskutera om varför de begick dessa regelbrott.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt i sin staff roll är ytterst viktigt då man ska visa spelare hur man ska agera och vad man inte får göra osv. För mig är det mycket viktigt att agera professionellt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kan göra staff arbete varje dag då jag ej går i skolan och inte har något jobb i nuläget.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive i ca 6 månader nu.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? krim ansvarig då jag gärna vill fortsätta rpa i gäng ibland när det finns tid.

-rep Jätte omogen, staff abusar och abusar det i scenarios. Samt är så otrevlig i support passar ej som staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka