Vidare till intervju oliverzmud | Chef-jobb ansökan [Marja-Lisa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

oliverzmud

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Marjas Lisas

Vad heter du i verkligheten? Jag heter Oliver

Vad är ditt användarnamn på discord? Oliver102909

Ange ditt födelsedatum: 29 Juni 2009

När fick du medlemskap på Unive? Minns inte men har haft det i typ 2 månader kanske mer

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har flera tidigare erfarenheter som jag tror kan hjälpa mig i rollen som chef. Genom mitt arbete har jag utvecklat god förmåga att samarbeta med olika människor, ta ansvar och hantera situationer som kräver planering och problemlösning. Jag är van vid att arbeta strukturerat, prioritera arbetsuppgifter och se till att mål uppnås inom utsatta tidsramar.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer är att etablera mig i rollen, lära känna verksamheten och bidra till att uppnå företagets mål. Jag vill utvecklas både personligt och professionellt genom att ta ansvar, lära mig nya saker och bygga goda relationer med kollegor och kunder. På längre sikt hoppas jag kunna ta ett större ansvar, bidra till verksamhetens utveckling och fortsätta växa inom företaget. Jag söker ett arbete där jag kan stanna långsiktigt och vara med och skapa positiva resultat för både verksamheten och teamet.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja, jag har den tid och det engagemang som krävs för att kunna ta mig an en chefsroll på ett ansvarsfullt sätt. Jag är medveten om att rollen innebär ett större ansvar och att det ibland kan krävas extra tid för planering, uppföljning och stöd till medarbetare. Jag har möjlighet att prioritera arbetet och organisera min tid på ett sätt som gör att jag kan vara tillgänglig när det behövs. För mig är det viktigt att vara närvarande, engagerad och kunna ge verksamheten och medarbetarna det stöd som krävs för att skapa goda resultat.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Tillbaka