Accepterad oliverzmud | Ban Överklagan [KalleAnka]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oliverzmud

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
27
Reaction score
0
Ban-referens
dzmkjx — FiveM, Permanent
Anledning: Tar ut nästa hela falck kassan utan jobb ansvarigs godkännande, samt håller sedan på med att lägga in pengar och elka runt i kassan utan godkänande eller som helt anledning. Svarar inte pm och gått 8 timmar.
Bannad av: EminSWE
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Det var så att jag jobba på falck och det hade inga repartions kit så behvövde köpa från mekonomen och jag satt i ledningen och när jag tog ut pengarna så råka jag ta ut allt och visste inte vad alla skulle kosta sen satt jag in pengarna tillbacka fast inte hella summan då.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? ja det var mitt fel men jag visste inte heller vad det kostade

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att inte göra det om och jag kunde fråga en jobbansvarig istället för att ta ut det och jag fick inget pm så kunde inte svara

Varför ska vi ge dig en till chans? då jag har lärt mig av mina misstag och det kommer inte att hända mer och jag har varit avstängt nu jätte länge nu och vill spela unive och bygga upp mig har då det är bästa servern

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka