Antagen oliverzmud | Ansökan till Staff [Hugster]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oliverzmud

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? oliver

Ditt discordnamn: Oliver102909

Ange ditt födelsedatum 29 Juni 2009

Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff för att hjälpa till i staff teamet och underlätta olika problem eller andra saker som servern behöver och vad som fick mig att bli staff är att hjälpa folk som behöver hjälp med olika problem som jag kan försöka lösa i support och jag har sett hur helpers hjälper andra i support och känner att jag vill göra samma. när jag är helper så ska jag ta ett stort ansvar för unives Community och göra 100 % för unives framgång på bästa sätt. jag kommer alltid vara där och hjälpa folk i tex don support och andra saker min pm kommer alltid var öppen så om det är något så är det bara att slå en signal så återkommer jag så snabbt jag kan och hoppas jag hjälper er på det bästa sättet. jag kommer alltid hålla spelarna till reglerna ig och i dc så ingen skickar olämpliga saker eller något annat. jag kommer alltid vara uppe och hjälpa folk i support don och andra saker på vardagar.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? att många sitter i report fast dom inte tar en

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Tillsammans så gör alla bättre jobb och det blir mycket effektivare tex när det är mycket report då ska vi alla hjälpa till med reports eller så sitter många i support då tycker jag att vi kan priotera det om vi inte har något för oss. Det vi kan göra mer är att specca scenarion så inte det sker regelbrott och en lalla tex när någon streamer stremar då ska vi staff se till att specca det så de inte blir massa regelbrott

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man kan agera professionellt på många olika sätt. Att visa sig som ett ansikte utåt, inte bara för sig själv utan hela unive gemenskapen. Att kunna visa vad som är rätt och vad som är fel, men också vart gränserna går och finns. Det är också viktigt att kunna hålla en god ton mot spelarna, man ska inte vara för snäll eller för hård. Man ska vara ärlig, rättvis och opartisk. Vi staffs ska inte låta spelarna köra över oss men vi ska inte heller prata över eller skrika på dom på ett omoget och oproffsigt sätt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag rollspelar mycket Så på så sätt skulle jag inte se det som något hinder, men någon gång ibland kan det vara kul att gå in och spela på karaktären så skulle balansera det på ett sätt som ger mig variation och ser till så jag pallar med staffarbetet.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat sen förra året men blev bannad och har kommit tillbacks nu så typ 1 och en halv vecka ish

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja det har jag har varit det innan på andra servrar

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Jobb, Kriminell, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej tack

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka