Nekad oliverzki | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oliverzki

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? 76561198187220705

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? oliverzki#6555

Vad är ditt födelsedatum? 27 September 2021

Berätta om din karaktär. Mjay slet i charkuterian om dagarna och drömde om en liv i flärd. På kvällarna och helger var han var springpojke åt sin farbrors kriminella nätverk. Han sålde narkotika åt ungdomar utanför nattklubbar och gjorde bra med pengar. Mjay ville nå högre men insåg att det tar tid att klättra i hierarkin och han försökte lära sig alla knep i boken av sin farbror. Hans farbror, Uncle Jack såg till att affärer genomfördes smidigt, han var en av de högre ställda i nätverket. En dag blev han och hans konvoj av råvaror spårade och det utbröt en våldsam jakt av <paletos sheriffs office>, han undslapp lagens lång arm med nöd och näppe men det blev en varningsklocka och det som fördrev honom från staden. Efter att "The Saints" flyttade över för att bilda <Crimson>, Uncle Jack var inte längre någon att förlita sig på bestämde sig Mjay för att han var klar med det kriminella vimlet, Uncle Jacks 'ride or die' vänner försvann en efter en från kvarteret, Mjay beslöt sig för att helt lämna gängvärlden bakom sig och när han fyllde 21 började snart mingla i stadens klubb och barscen. Under perioden av det träffa han några riktigt väl anslutna människor inom staden och snart smides en blomstrande vänskap sinsemellan som utmynnades snabbt i lukrativa affärsrelationer med några av de största personligheterna i Los Santos och Mjay var nu påväg upp till toppen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är extrovert och väldigt kreativ. Det kan nog bli kul att stöta på mig. Jag är även ganska mogen till sättet och det är väl ingen nackdel.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Vill spela på en svensk stor server

Hur hittade du Unive? Genom Vänner.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha kul, det finns väl inget mer man kan skriva här. "Träna på mina skådespelarambitioner?" Haha.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har väl inga mål direkt, ha kul som sagt. Långsiktigt är det väl att etablera en välkänd karaktär på servern som uppskattas av de flesta.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka