Nekad oliverw21 | Medlem ansökning (Micke)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oliverw21

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199122668802

Vad är ditt namn i verkligheten? oliver vestermark

Vad är ditt discord namn? ( 0liv3R )#0547

Vad är ditt födelsedatum? 21 December 2002

Berätta om din karaktär. min karaktär är uppväxt med bara sin mamma sen han var 2 år gammal för att hans pappa dog i en bilkrasch men idag är han 19år gammal och har precis träffat en tjej som han har flyttat ihop med, hans mormor och morfar har också alltid varit med och stöttat han i hans uppväxt så han har ändå fått rätt så mycket kärlek i hans liv. hans intressen är bilar pga att hans morfar alltid har låtit han vara med och fixa hans bilar osv, så hans dröm jobb är att jobba med bilar när han blir äldre

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för att kunna skaffa ett jobb för att samla ihop pengar till mig och min tjej

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag blev tipsad av min kompis om servern och sen jag har börjat spela på den så har jag inte kunnat sluta och det vet jag inte varför men man får ba en skön vibe av den

Hur hittade du Unive? som jag skrev åvanför min kompis tipsade om den

Vad har du för mål med ditt rollspel? asså jag vet inte riktigt om jag fattar frågan rätt så är det väll att vara så bra bil försäljare som möjligt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? asså det är nog att typ skaffa feta bilar och bli en person som många vet om och gillar

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej ingen bara denna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka