Nekad oliverw21 | Medlem ansökning [AFFE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oliverw21

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199122668802/

Vad är ditt namn i verkligheten? oliver vestermark

Vad är ditt discord namn? ( 0liv3R )#0547

Vad är ditt födelsedatum? 21 December 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär föddes år 2000 hemma i badrummet pga av att hans mamma och pappa var väldigt fattig, det började gå bättre och bättre för familjen ekonomi när han blev äldre men han märkte att det var något fel som hände med sin mamma, när han var kring 7 års åldern så tog hans mamma livet av sig pga av att hon inte orkade något mer hon hade 2 st jobb som hon knappt fick nå pengar av för båda var lågt betalda så pengarna hon fick in till familjen var att hon sålde sin kropp t gubbar på gatan. åren gick och min karaktär blev äldre och äldre, vid det här tillfället var han 12. min karaktär hade aldrig liksom haft nått sport intrtesse men en dag så bad hans kompisar följa med honom och spela fotboll och det var då hans intresse för fotboll kom in. han berättade för sin pappa att han ville börja spela fotboll och det fick han så klart. idag är han 19 år gammal och har en tjej och en unge, han spelar i Barcelona och tjänar en massor av pengar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem på Unive för att jag vill kunna börja jobb så jag kan få mer pengar och hälst typ börja jobba på marja lisas för att de har typ aldrig öppen så då kanske inte bara jag blir glad över att vara medlem utan alla andra som också köpa bil där ifrån

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag tycker att det är en bra server för att jämfört med många andra servrar så kan man t.ex tjäna ihop hur mycket pengar som helst och allt möjligt medans unive får man som kämpa för det man vill ha och det öär väldigt verklig hets baserat med alla regler osv och det tycker jag är kul

Hur hittade du Unive? jag sökte på SWE där man letar servrar och så kom den upp och så testade jag den och tyckten den var najs med mycket skönt folk

Vad har du för mål med ditt rollspel? målet med mitt rollspel är nog att vara så trevlig mot alla som möjligt och ba va en skön grabb som alla blir glada att träffa lr vissa ksk tycker de e muppigt som gubbar å så men aa så jag vill va en glad bilförsäljare

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att var en bra och snäll glädje spridare

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? inte just nu jag spelade på centralen och topstar lr va den heter innan men just nu är det bara unive som gäller:)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka