Accepterad oliverthedon | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oliverthedon

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198190628897

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver taylor

Vad är ditt discord namn? OliverTaylor#6555

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juni 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter OT OT och är en kille som är född 1997. Han är en grabb som hamnat i mycket problem under sin uppväxt och i tidig ålder hamnat på fel spår i livet. Han är sen tidigare dömd för brott som narkotikabrott och olovlig körning. SOS har haft samtal med både han och mamma Lia. Nu har livet börjat gå åt rätt riktning då han fått jobb på postnord och börjat tjäna pengar. Men vänner och andra människor i staden pratar mycket om den kriminella livsstilen och att gå tillbaka till det gamla livet är frestande. OT har ett stort bil intresse och skulle tänka sig att arbeta på Mekonomen om inte den gamla kriminella livsstilen står i vägen.

Varför ska just du bli whitelistad? Dels för att själv utveckla min egen RP, men även att kunna bidra till roligare och mer utdragna scenarion för andra på servern, att få nya spelare att se upp till än och kunna bidra med ett gått exempel för dem som vill lära sig. Spenderar även mycket tid framför datorn så har många timmar att erbjuda. Är nog lite äldre än dem flesta på servern så har mycket erfarenhet av hur dessa scenarion ser ut i riktiga livet. Vart med på servermöten på discord och tycker det är kul att involvera mig.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Går ju in mycket i frågan innan men har fått upp ögonen på RP under senaste tiden och tycker det är roligt, Whitelist skulle ge mig möjligheten att göra fler saker, bidra till fler scenarion och spelandet skulle bli roligare.

Hur hittade du Unive? Blev rekommenderad av en kompis att komma in och lira

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet är ju att ha kul, men även att andra ska ha lika roligt. Sen att bidra till längre och mer verkliga scenarion till alla på servern. Sen är det väldigt roligt att man pratar med så många olika människor blir generellt mer extrovert

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, endast Unive
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top