Nekad OliverSommer | Medlem ansökning [Rozin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OliverSommer

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver Sommer Mäkinen

Vad är ditt discord namn? Mexican Dogeater#3209

Vad är ditt födelsedatum? 10 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter "Edward Andersson Dahl" han är 22 år gammal och har länge drömt om at bli Brandman ända sen han var barn.
När han växte upp var han alltid fascinerad av brandkåren och deras arbete.
Han hade helt dugliga betyg med var inget utom det ordinarie.
En stor del av hans släkt gick bort under en skottlossning 2009, detta resulterade i att han ville bli en polis eftersom han inte vill att några andra skulle gå igenom det han hade gått igenom.
efter skottlossningen tampades Edward med svåra självmordstankar och övervägde att avsluta sitt eget liv.
Detta skulle aldrig ske eftersom en fruktansvärt vacker kvinna kom in i hans liv.
Kvinnan i fråga dog senare tragiskt i en skottlossning 2010.
När Edward trodde allt hopp var förlorad kom han på den briljanta iden att ansöka till Polis högskolan:
3 år senare var han en fullblodad polis.
Edward flyttade till en helt ny stad för att starta sitt nya liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och rolig RP för alla jag spelare samtligt liva upp omgivningen med min extremt roliga humor.
Jag har mycket erfarenhet av rollspel.
Jag hoppas verkligen att få möjlighet att spela på denna servern som en ny medlem.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte måste vinna ett scenario för att det ska bli roligt. Man ska tänka på att alla i scenariot ska ha roligt.

Hur hittade du Unive? Jag rekommenderad servern av mina vänner.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka