Accepterad olivershixx | Medlem ansökning [vemvar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olivershixx

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? oliver olssom

Vad är ditt discord namn? olivershixx

Vad är ditt födelsedatum? 4 September 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdi Karim och är född 2005-09-04

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll och rolig och pratglad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min bakgrund på min karaktär är att jag är född med min familj och att han blev snabbt med i kriminaliteten och blev satt på ett sis hem och fölorade sin familj sen har det bara fortsatt att gå den vägen till idag

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med rolig och seriös rp och vara aktiv varje dag typ

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara ska spela för sig själv utan att man ska spela för sin motparter okså

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja en gång men kommer inte ihåg vad som hände jag tror jag sa något och jag lärde direkt att aldrig göra om det :)

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sexuella trakasserier, övergrepp, VDM, COPBAIT. Jag tycker dem är viktigast i servern

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Hej!
Jag vill att du utvecklar frågan:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär - Berätta mer om framtidsplanerna.

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Hej!

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.
  1. Min karaktär växte upp i en vanlig familj där ekonomi inte alltid var stabil. Redan i ung ålder lärde han sig att ta ansvar och klara sig själv. Han har alltid haft ett stort intresse för bilar och teknik, vilket ledde till att han började jobba småjobb och senare inom mekanik. Under sin uppväxt har han träffat många olika typer av människor, vilket har format honom till en social men försiktig person som tänker efter innan han agerar.

2. Min karaktärs mål är att bygga upp ett stabilt liv och få en laglig inkomst, till exempel genom att jobba som mekaniker eller inom något annat yrke. Samtidigt är han öppen för att hans väg kan förändras beroende på vilka människor han möter i staden. Han vill skapa relationer, utvecklas som person och kanske i framtiden starta eget eller bli en respekterad person i samhället.

Hej!

Okej

Min karaktär heter Abdi karim och han är en snäll och trevlig person han växte upp med sina föreldrar men när han redan var 13 år gammal så började han med drogförsäljnig och gäng. Det gjorde så han förlorade sin familj och hamnade på sis hem men han fortsatte med kriminalitetet ändå till idag men nu har han bestämt sig för att flytta till Unive och börja sitt nya liv. Han vill inte hålla på med den skiten men man vet aldrig om han ändrar sig han kan vara lite lurig ibland med sånt så vi får se vad han gör med sitt nya liv Här på Bästa Unive Rp

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 7 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka