Nekad olivershixx | Medlem ansökning [Kevin88]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olivershixx

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? oliver olssom

Vad är ditt discord namn? olivershixx

Vad är ditt födelsedatum? 4 September 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bosse svensson 25år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll hjälpsam pratglad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min bakgrund på min karaktär är väl att jag är kriminell och busig

Vad kan du bidra med till serverns RP? att jobba och hjälpa till med att kolla så ingen fuskar för jag är online varje dag i servern och jag kan gärna vara mod och bygga på världen och så

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska inte bara hjälpa sig själv i ett scenario och hjälpa andra tillexempel att jag åker fast av polisen och gör så mina kompisar kan ta sakerna och smita

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja en gång men kommer inte ihåg vad som hände jag tror jag sa något och jag lärde direkt att aldrig göra om det :)

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sexuella trakasserier, övergrepp, VDM, COPBAIT. Jag tycker dem är viktigast i servern

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag är bra på att jobba med allt och jag skulle vara bra för servern

Nekad.
Anledning: Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Vad kan du bidra med till serverns RP, Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär, Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka