Nekad oliverprsson | Ban överklagan [Anton2]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oliverprsson

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/DPAFfafaSPad/

Ditt Hex-ID: Yashir Abdullahi

Vad är din discord tagg? Persson#2056

Vem var det som bannade dig? Frida

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Nazism

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag pekade med min hand upp i luften men det var inte jag som sa dem fula orden. Det var en del del folk i kön som sa det men det var inte jag. Skulle aldrig sprida någon sådan hemsk propaganda.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några andra spelare stod och snackade utanför marja lisas bilfirma. Det var sedan några som tog upp sin hand och pekade och sa något liknande seig heil.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det var en felaktig ban eftersom det inte var jag som sa det utan vi va många i kön just då. Jag vet däremot nu och sen innan att man inte ska sprida sådanna hemskheter. Jag anser att jag ska bli unbannad och även se till att andra inte säger sånt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Sist jag blev bannad för ungefär ett år sedan så blev jag avstängd för att min kompis som jag satt i bil med hade på sig batong som ej var tillåtet. Jag tog dock lärdom av det och har inte bart några vapen utan tillåtelse.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte behövt trycka b för att peka med handen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Sist jag blev bannad så lärde jag mig att inte bära vapen. Nu vet jag att man inte ska säga fula grejer i servern. Om jag blir unbannad så vet jag klart och tydligt vad jag ska och inte ska göra. Jag vill inte bidra med någon negativitet i servern och kommer bete mig bättre framöver.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka