Accepterad oliverog | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gcheck333

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198219642697/

Ditt Hex-ID: 11000010f75c749

Vad är din discord tagg? gcheck333

Vem var det som bannade dig? ken12

Bild på banmeddelande: unive ban 2.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde banna mig för att det jag gjorde bryter mot reglerna och har ingen rp i sig. Jag förstår även att det jag gjorde inte är acceptabelt på denna server då det inte hade nån realism i sig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade vart ute och åkt och så åkte jag ner till grove street och det hade tydligen vart en skottlossning där sen innan som jag inte var medveten om så att när jag åkte förbi ett ställe så började en kille från gsf skjuta på mig och jag fattade ingenting om varför han sköt på mig så jag åkte där ifrån sedan så åkte jag förbi igen och det höll på ett litet tag. Jag åker sen in i något och då flyger jag med bilen in i en vägg nära dom och då blev jag stressad och tänkte bara på att inte bli skjuten men jag borde tänkt mer på att rpa och rpa på mina skador med nogrannt än att bara säga aj nåra få gånger.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej detta var inte en felaktig ban och det förstår jag helt efter som att jag gjorde helt fel av mig i det scenariot när jag kunde göra det mycket bättre och göra roligare/ mer rp rika scenarion som även blir roligare för mina motståndare eftersom att man ska också tänka på att sina motståndare i scenarion och att dom spelar för samma sak som en själv, att ha kul medans man rpar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad tidigare och jag har tagit lärdom genom att inte göra samma saker igen och tänka efter mer och mer noggran medans jag rpar med motståndare och allmänt rpar ingame.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda från första början var att hoppa ur när killen från gsf riktade på mig så hade inget av detta hänt från första början för jag hade ju inget att göra med den där skottlossningen från första början och jag tror att han började skjuta på mig för att jag åkte runt i en röd bil medans dom sköt mot röda bilar. Jag hade även kunnat bara rpat normalt som man ska göra när man krockar som jag gjorde och låtit dom kidnappa mig eller vad de nu tänkte göra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, detta kommer inte hända igen kan lova det ge mig en till chans så kommer ni se skillnad från mig!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka