Nekad olivereskills | Whitelist ansökning [Dreamer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olivereskills

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198979087579/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver Eskills

Vad är ditt discord namn? olivereskills#2161

Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär är född 1995, han är snäll gillar att hjälpa folk som behöver det. han har intresse av bilar och han är snäll om man är snäll med han. han ska jobba som något som hjälper andra. men de mesta så kommer han prata med folk och hitta vänner. för han har haft de tuft i barndomen med vänner så då söker han vänner nu. för nu så respekterar folk han som han är. men iallfall så gillar han och vara med personer och prata om allt precis. han är en kille man kan lite på berättar man något åt han så håller han tystnads plikt.

Varför ska just du bli whitelistad? jag vill bli WL för att hjälpa folk för de ska känna sig tryg och att han kan hitta nya vänner och vara med men mest föra att hjälpa.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? denna server verkar kul och spännade och jag såg att det var många som spelade på denna server och jag vill spela på en server med många personer. så det är bra att ni är många.

Hur hittade du Multistaden? det var en som på twitch som spelade på er server så jag skrev !server och då kom er upp så jag tänkte varför inte ansöka till Wl nu när jag ändå är med i DC servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att hjälpa, vara snäll, och bara vara allmänt rolig och trevlig.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag har spelat på servern Göteborgs Stad RP men jag sluta på den för min mic funka inte på den servern så jag blev bannad hela tiden så jag tänkte prova på denna då (:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka