oliverboi | Securitas Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

oliverboi

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 9 Augusti 2004

Vad heter du på discord? olvar#0426

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 84 timmar (har spelat på broshans dator en del)

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? jag kommer var online i ca 4 timmar dagligen när server är så full som möjligt

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara inne 5 dager i veckan minst

Hur många timmar har du på FiveM? fof 84

Vad heter du? billy gayz

Hur gammal är du? 22

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli anställd på Securitas? jag burkar ofta gå förbi folk som bråkar men det är inte alltid man kan göra något eftersom att dom ibland har dom kvin eller något annat typ av vapen, jag vill få detta att sluta så jag vill börja jobba med någonting som skyddar andra från våld.

Varför ska vi just anställa just dig av alla andra som söker? jag är väldigt ofta inne på servern och jag kommer antagligen vara i tjenst majoriteten av tiden.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? jag har vairt qpark anställd på en annan server

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? det är att man inte ska utnyttja radion och säga onödiga saker, du ska bara säga sånt som är viktigt, som t.ex om du behöver hjälp med något eller om det är något som andra behöver veta

Vad är en bra Securitas vakt? Hur jobbar man, hur är man bland andra, hur beter man sig och hur använder man sig av vapnen man får? man behöver mycket tålamod så att ingen skadas i onödan och man ska inte vara argresiv. man ska inte heller särrbehandla någon om dom gjort något tidigare. man ska använda sig av det hot som du själv utsätts för så du kommer förmodligen inte att använda vapen ofta.

Om du ser en person med kniv och hotar en person nära där du vaktar, vad gör du? (Förklara så utförligt du bara kan) först så säger jag i radion att det finns en person med vapen på den gatan så att dom kan låsa av gatorna och sedan så går jag mot person långsamt med en lugn röst och försöker tala mig ur sitvationen. eftersom att det alltid värt att ge dom en chans att lägga ner vapnet. om detta inte fungerar så försöker du att ge dom något i valuta istället för honnom så ni kan ¨byta¨ honom mot pengar eller liknande.

Om en person misshandlar en person och du ser det, vad gör du? (Svara så utförligt du bara kan) jag går till honom med en teaser i handen ifall han bestämmer sig för att attackera mig. om han fortsätter när jag skricker sluta så måste jag teasa honom och sätta han i handklovar

Har du några andra frågor? nej

Tillbaka