Accepterad OliverBOB | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OliverBOB

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/zetbrd15/

Ditt Hex-ID: 110000116441b47

Vad är din discord tagg? SånShono#6616

Vem var det som bannade dig? Ax3l

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergamin

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde fel jag körde bil väldigt snabbt uppe vid sandy där man hämtar kemikalier och jag körde nog inte riktigt som jag skulle och förstår att jag blev bannad Jag körde också på en kille för att jag trodde att han skulle ha vapen och döda mig eller något liknande och ville inte riskera det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var uppe vid ett ställe nära sandy och hämtade kemikalier när jag skulle upp dit med min spring pojke så var där en kille som hade mask på sig så jag och min vän blev narvösa och ville inte riskera att bli rånade eller dödade för det hade vi blivit där förut så min vän försökte skjuta honom medans jag körde på honom han satt på sin motorcykel och ja körde in i honom så han ramlade av

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för sunt förnust och jag har verkligen lärt mig av det och det kommer aldrig att hända igen jag lär mig av min tillsägelser och när jag fått tillsägelsen så upprepas det aldrig och det kan ni lita på mig till 100%

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte kört på denna personen och jag förstår att det var fel nästa gång ska jag inte göra om samma sak. Jag hade istället kunnat gå ut från bilen och snackat me honom eller hotat han med vapen eller slagit ner honom. Men jag hade lite problem för jag kunde inte höra någon annan som snacka sen kunde jag inte prata med dem själv så jag såg inte så många utvägar för jag hade inte hört honom och han hade inte hört mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja såklart om jag har det problemet att jag verken kan prata eller höra andra prata så ska jag försöka fixa det innan jag spelar spelet och hade jag kunnat prata så hade jag gått ur bilen och hotat slagit ner eller bara snackat med den killen jag körde på. Detta kommer aldrig hända igen!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka