Nekad olivera3232 | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olivera3232

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? oliver

Ange ditt födelsedatum 29 April 2007

Vad heter du på discord? oliver123#2596

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 15:00 till 19:00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat i 4-5 månader och tycker fofarande det är lika roligt.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle hålla kol på staden och kicka det som lallar och dom som inte kan rp och kommer göra unive till en bättre server och så skulle jag försöka få bort det som lallar och kommer banna dom om dom inte gör det bättre utan dom forsäter lallla.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill stötta comunity och göra unive till en bätre server och få bort det som lallar och det som rpar fel aktigt och vill få mer folck att villa spela på denna server och mer folk ska ska medlem

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle kicka den som är här bara för lalla och inte för att rpa och ta hand om server hade jag gjort och försöka får fler att spela på denna server och att få mer folk att bli medlemar.

Varför ska just du bli servervakt? för kommer kicka dom som inte kan rpa och som lallar och försöka stopa de som lallar och jag brinner för denna server.

Varför vill du bli servervakt? För jag tycker det är kul server och vill kunna ta bort de som lallar och förstör och jag brinner för denna server och vill bara att alla ska har kul och rp nivå som kommer in på denna server.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? ja jag kan dom mesta kommandona gällande staffs. dom mesta man ska kunna, !men skriver jag dom här är det as jobbigt att läsa tror jag nog! men skriver dom om ni vill det, /announce viktigt meddelande till servern /sqlban (id) (dagar) (anledning) /bring (id) /tpm (tar dig dit du satt waypoint) /dv /revive (id) /toggleid /togglename /sqlbanhistory kallar tidigare bans på personen /kick (id) (anledning) /freeze (id) /noclip flyga/osynlig /giveitem (id) (grejen) /setjob (id) (jobb /specoff (sluta speca) /unfreeze (id) /sqlunban (hex) /skin (id) typ det!

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans nej det har jag inte blivit vad jag vet.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka