Nekad olivera123 | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olivera123

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197964702553/

Vad är ditt namn i verkligheten? oliver

Vad är ditt discord namn? oliver123#2596

Vad är ditt födelsedatum? 29 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter abdi kadir och kommer ifrån iran han har haft en svår upp växt med sinna föreldrar och sina syskon dom har inte haft så bra ekonomi i familjen och abdis pappa var en soldat för iran och en dag så dog han och minna syskon drog och börja med droger och blev kriminel men jag och min mamma åkte till sverige då och fick vi bo hos en kompis till hans mamma som hon har gott med på dagis och så blev jag stor så jag började leta jobb. och en dag så hitta jag ett jobb som pizza bagare då jobbade jag där i några år och sen så köpte jag en lägnehet till min mamma och mig men en vecka senare när jag hade köpt en lägnhet så dog hon och då blev det svårt för abdi han bara tänkte hela dagarna han gick inte till jobbet men en dag när han köpte pizza ute så hitta han en tjej och då blev han gladare och han är 30 år och är en väldigt glad person och hans intrese är billar han älskar billar hans dröm är att jobba med billar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för kommer bidra med bra rp och bra scenarion och kommer sprida glädje

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för jag gillar den här serven och det är bra rp och bra scenarion.

Hur hittade du Unive? jag hitade dena server genom att leta på fivem efter bra servar och hitade den och gick in och testa och sen bara forsate jag spela på servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha roligt och vill göra bra rp och scenarion.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att sprida glädje och bli bättre på rp

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka