Nekad olivera | Whitelist ansökning [Liam Eriksson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Turken123

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? [email protected] KONTO

Vad är ditt namn i verkligheten? oliver

Vad är ditt discord namn? oliver123#2596

Vad är ditt födelsedatum? 29 April 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter abdi kadir och han flyde från sitt hemland när han var 2 år när det var krig hans pappa dog och han mamma blev skadad men dom tog sig till sverige och fick bo i en lägnhet i stan och det bode där till abdi kadir blev 22 och en dag när han kom hem ifrån sitt jobb och han jobade som mekaniker såkom han hem och ser sin mamma död i soffan och han fick ringa ambulansen och dom fick komma dit men hon kunde inte redas och hans intrese är bilar asså fixa bilar och sånt och han älskade sin familj.

Varför ska just du bli whitelistad? för jag kommer gör bra scenarion på servern och kommer bidra med bra rp på servern och mitt mål är att utväckla rpet

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag är en lämplig person är seriös med rp och har spelat rp innan

Hur hittade du Unive? jag hitade dena server genom att leta på fivem efter bra servar och hitade den och gick in och testa och sen bara forsate jag spela på servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att utväckla rpet så mycket jag kan och vill gör bra rp från mig och ha kul på servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Nekad utveckla mer om de andra svaren och lycka till på din nästa ansökning

Vid Frågor Kontakta mig på DaBaby#0692

Whitelistad
Servervakt
DaBaby#0692
Öppen PM

Tillbaka