Nekad oliver_unive123 | Medlem ansökning [classic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oliver_unive123

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199193200406/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? 0PAC

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 1986

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gabriel Dahlström, han är en kille på 18 års ålder. Han kommer ifrån Brasilien men han blev adopterad av en "Svensson familj" vid 5 års ålder. Gabriel älskar sina adoptiv föräldrar så mycket på grund av att dom tog så gott hand om Gabriel, därför har han bara ett ända mål i livet och det är att lyckas i livet för att göra sina adoptiv föräldrar stolta. En av Gabriels intressen är att göra folk som pratar med honom glada genom att sprida glädje o skratt. Ett annat intresse hans bästa vän, hans Barndomsvän Elliot Melwin. Gabriel och Elliot gick i samma klass från 6:an till 9:an och dom har varit tajta sedan dess.
Skriv bakgrund, ålder, känslor och intressen som din karaktär har.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill vara medlem på unive för att servern har bra Rp vilket gör att det är roligare att jobba jobb som man får som medlem och jag vill jobba på Falck/mekonom för att jag gillar att hjälpa andra och det blir roligare att hjälpa när det är bra Rp server. Jag har även varit medlem på andra servrar så man kan säga att jag har en bra rp nivå i rpeandet, och tack vare det är jag bra på att rpea. Och det gör att jag vill använda den nivån på en så bra server som unive.. Sen så själva huvudsaken är för att jag vill ha mer tillgänglighet till att kunna rpea på så bra och smidigt sätt. Alltså allt kort fattat Jag har mycket erfarenheter på andra serverar, jag har även varit WL på servern innan och jag skulle själv säga att jag är en duktig rpare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det är mycket av att folk streamar och att jag vill bli whitelistad på just denna servern för att jag vill ha bra rp och denna servern erbjuder bra rp. det är också många personer inne vilket gör att de blir roligare att Rp:a

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder t.ex. att i ett scenario så ska polisen tillexmpel få vinna att man måste spela med för att göra de rätt för poliserna t.ex. om du är i en bill jakt och så combatloggar du så förstörs ju rp för poliserna och du vinner lixom. Eller t.ex. sitter du som gillsan i ett bank rån så gör du som han säger som om de vore på riktigt. Helt änkel att manspela för båda personern i ett scenario kan vinna det gör då att scenarot blir kul och det blir kul för alla och inte dig själv.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive pgr av att många av mina väner tipsade mig om att denna surver skule vara väldigt bra och att dom jobbade för utveklig och förde survern framåt fick också höra att survern stöttade och hjälpa till med alla olika ärende och det var en simpel och väldigt roligt surver att spela på. Sedan letade jag efter en serös surver med bra utvekligns potensial för det var något som fiock mig att fasta vid just den här survern. Senast ändrad: igår 15:38

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka