Accepterad oliver_unive123 | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oliver_unive123

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199193200406/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? 0PAC

Vad är ditt födelsedatum? 21 Augusti 1907

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Noa svensson och han är 22 år gammal. Noa växte upp i en stad som heter fristaden med sina föräldrar Ann-Britt och Gunnar Noa trivdes där. En liten stund iallafall. För att när Noa var 16 år gammal så började han att bli mobbad. Noa försökte ta sig till skolan varje dag. Men det gick inte. Noa kom varje morgon och direkt när mobbarna såg honom började dom att slå och bila honom. Efter detta hade hänt i en vecka så började Noa prata med sina föräldrar vad som har hen under dagen. Och Ann-Britt och Gunnar blev så arga och så ledsna. Noa fick så grova sår inombords så att han började fundera vad det var för fel på honom. Han gick inte till skolan på en hel månad. Han funderade vad han skulle göra. Och efter det fick Noa en ide. Noa kom att om han ger igen på mobbarna så kommer dom att sluta hålla på. Så att Noa gömde med en kniv till skolan. Noa täckte att mobbarna skulle få ingen för det dom har gjort. Så när Noa kommer in i skolan och ser mobbarna så går han fram till dom och tar fram kniven och säger: Rör ni mig så dör ni. Mobbarna var tysta en stund. Sen började dom skratta. Noa blir så sur så att han sätter kniven mot en av mobbarnas hals och skär. Efter det så sprang alla där ifrån och bara Noa stog kvar. Noa sprang hela vägen hem i panik. När Noa hade sprungit hem så såg Ann-Britt vid dörren. Hon var jätte arg. Hon skrek på Noa i en timme. Noa blev insatt på ungdomsfängelse. Noa satt i 3 år. När Noa hade suttit i 3 år så kom han ut som 19 åring en december dag. Och När Noa blev 20 år gammal så flyttade han till en stad som heter Unive. Nu har Noa ångest efter vad han har gjort. Men han hör försökt att släppa det. Så han började att jobba på Falck för att han skulle tänka på annat. Så nu har Noa jobbat på Falck i snart 2 år Och hans nya intressen är Bilar och bil motorer. Hans dröm bil är en Ford mustang boss med en V8 i. Nu är Noa glad och han har Några vänner han hänger med på fritiden. Jag har tagit kopierat min egna text jag har sparat på Discord så jag inte behöver skriva samma sak flera gånger.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag kan bidra tilll extremt bättre rp nivå på servern och har varit staff och mycket andra grejer på olika serverar så har bra erfarenheter inom rp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det är mycket av att folk streamar och att jag vill bli whitelistad på just denna servern för att jag vill ha bra rp och denna servern erbjuder bra rp. det är också många personer inne vilket gör att de blir roligare att Rp:a

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder t.ex. att i ett scenario så ska polisen tillexmpel få vinna att man måste spela med för att göra de rätt för poliserna t.ex. om du är i en bill jakt och så combatloggar du så förstörs ju rp för poliserna och du vinner lixom. Eller t.ex. sitter du som gillsan i ett bank rån så gör du som han säger som om de vore på riktigt. Helt änkel att manspela för båda personern i ett scenario kan vinna det gör då att scenarot blir kul och det blir kul för alla och inte dig själv.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive pgr av att många av mina väner tipsade mig om att denna surver skule vara väldigt bra och att dom jobbade för utveklig och förde survern framåt fick också höra att survern stöttade och hjälpa till med alla olika ärende och det var en simpel och väldigt roligt surver att spela på. Sedan letade jag efter en serös surver med bra utvekligns potensial för det var något som fiock mig att fasta vid just den här survern. Senast ändrad: igår 15:38

Godkänd intervju, välkommen till Unive
:unive:

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka