Nekad Oliver_jakobsson | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oliver_jakobsson

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? O11ver

Vad är ditt födelsedatum? 26 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Jag heter Lars åke och mitt mål i mitt liv är att jobba på bil firman han vill även bli polis men det är försent för han är 40 år gammal, Lars åke jobbade som bygg arbetare förut och vill nu testa något annat därför söker han till medborgare så han kan göra andra saker i sitt liv han har en vän som heter åke och han har vart med mig sen dag 1 och vi är fortfarande och jag och åke vill jobba på bilfirman för de gillar bilar vi älskar åka bil på en varm sommardag dom är rädda för krimenella personer för vi blev rånade för 1 vecka sedan och vi har trauma sen de och vi fick lägga in oss på sjukhuset efter de före vi va så rädda efter de och vi hoppas inte detta händer igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan bidra men en glad kille som är bra social roleplay och gillar träffa nya folk kan även komma till mycket bra sjukvård bilfirman och mer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska försöka låta den person man tillexpempel skjuter emot eller om en polis kommer och tar dig så ska man inte alltid vinna de scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja powergaming rdm vdm ooc powergaming2 metagaming shootonsite shoot and loot göra montage.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag och kan använda min medlems roll bra.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag gillar godis och nocco tack för mig. och coca cola zero

Nekad. Utveckla svaret på fråga 4. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka