Accepterad Oliver_Elvingsson | Polismyndigheten Ansökan [Zepta]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oliver_Elvingsson

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 2 Mars 2004

Vad heter du på discord? Oliver.Elvingsson#4415

Är du medlem? Nej

Hur många timmar har du på FiveM? ungefär 10 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? minst 5-6 dagar i veckan. och minst 4-5 timmar per dag. kommer till och med försöka vara aktiv alla dagar i veckan då jag inter stöter på något som måstes göra.

Vad heter du? Oliver Elvingsson

Hur gammal är du? 25

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? jag håller på att förbättra mig genom simning. men är inte den vassaste kniven om man säger det så.

Varför vill du bli polis? för jag vill kunna kunna hjälpa till som jag inte har kunnat göra förr. för allmänheten behöver fler polismän och kvinnor. Vill trygga upp staden i tomma gathörn där det känn otryggt i svåra sammanhang där vuxna inte vågar ta sig till offentliga platser rädda för bilister i hög hastighet folk som springer ute på nätterna och bara vill dig ont.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att ta hand om individer och se till att ingen kommer till skada. Som polis ska man kunna ta all kritik vara lugn och sammanställd. Enligt mig ska man alltid bemöta någon med ett glatt humör. man ska också kunna följa lagarna och kunna dom framför allt. men också försöka göra samhället så tryggt som möjligt för alla.

Vad vet du om yrket i helhet? En av polisens viktigaste uppgifter är att förebygga och förhindra att brott sker. Vanligast är att arbeta i yttre tjänst och med utredningsågärder, som att ta upp anmälningar, hålla förhör och ta föremål i beslag. Åtgärder som kräver att polisen har kunskap om vilka lagar som gäller. polis yrket är ett väldigt krävande yrke, man måste ha koll på allt som händer, du kan inte vara rädd för att prata med folk eller rädd för att göra stopp på folk. som en polis ska du visa respekt, du måste ha anledning till att göra saker du gör, t.ex. du kan inte söka igenom någon utan anledning. polisen är en stor del av samhället, dem stoppar brott, dem räddar liv och framförallt håller gör samhället mer tryckt.

Har du några tidigare erfarenheter? Mina tidigare erfarenheter är att jag har jobbat på Postnord där man lär sig att köra lagligt, effektivt, snabbt och smidigt till olika platser vilket är bra att kunna som polis då man ofta måste komma till personer i nöd väldigt snabbt

Hur är du som person?
jag är en snäll och härlig kille vad jag har hört av andra. jag är väldigt effektiv inom hinderbanor och klättring samt att jag är en bra förare när jag väl behöver köra. jag tar hand om alla i min närhet och ser till att allt är bra med personerna runt om mig. jag kan ha mina dagar som går både ner och upp men kämpar mig fram igenom det som den personen jag är. låter mig inte på värkas av saker på jobbet, under tiden du är på jobbet ska du vara en robot och göra de som ska göras.

Är det något vi bör veta om dig? att jag verkligen vill kunna få denna chansen och visa vad jag kan gå för. och en sak om mig är att jag ger aldrig upp jag slutar aldrig för än jag har lyckats.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka