Accepterad Oliver_Andersson | Medlem ansökning [Sjödin].

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver Andersson

Vad är ditt discord namn? .mr_shadow_

Vad är ditt födelsedatum? 3 April 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Mio Lindis 2005-08-06-3224

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Att vara aktiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
Min karaktär växte upp i orten, där han tidigt drogs in i kriminalitet och tjänade stora pengar på det livet. Det var en hård miljö, men också en plats där han lärde sig överleva och bygga ett rykte. Till slut insåg han att vägen han gått inte skulle hålla i längden, och han tog modet att lämna allt bakom sig. Han flyttade till staden, där tempot är annorlunda och där han känner sig friare och mer som den person han vill vara. Ändå bär han fortfarande på en inre dragning tillbaka till det mörka som en gång han var slukad av, men han kämpar fortfarande med att bryta sig loss helt från den världen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tänkte söka jobb på SC styling om jag får medborgarskap i servern för jag har åkt dit många gånger och ingen har varit där för att hjälpa till mig och mina kompisar har samma problem så då tänkte jag varför kan inte jag jobba där och hjälpa till att måla och lägga till saker på personers fordon

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid vinner och att det är okej att förlora och att man får accepter vad som hände om man vann eller förlorade på olika sät

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag tror inte det men en gång bli jag sparkad för jag tydligen ”lallade” när jag körde bil till mekonomen

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM-Vehicle death match, att man kör på någon eller dödar någon med sitt fordon utan att dom har gjort något mot dig. Metagaming man tar uppgifter/information från irl in i Unive t.ex. din vän skriver på discord att du ska åka till Arbetsförmedlingen för att hämta upp den personen, alltså att inte ta in något från IRL till spelet

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill kunna hjälpa till att göra Unive en bättre server genom att inte bryta reglerna och att ringa t.ex. polisen om det är eller precis har varit skjutningar där jag va så dom kan bekämpa dom Kriminella i servern

Senast ändrad:
Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

På frågan: Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord?
Svara enkelt på frågan med tre stycken olika ord och inte med två ord som strider mot våra regler, i detta fall Powergaming 2, att spela för makt och pengar.

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: och Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.

På frågan: Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord?
Svara enkelt på frågan med tre stycken olika ord och inte med två ord som strider mot våra regler, i detta fall Powergaming 2, att spela för makt och pengar.
Jag har ändrat det jag skrev

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: och Vad kan du bidra med till serverns RP?

Hej!

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga
Hur gör jag den muntliga intervjun?

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka