Accepterad Oliver_ | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oliver_

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver Johansson

Vad är ditt discord namn? gggggg#7308

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Joel. Joel är född 2006. Han lommer från Tansania och flyttade till sverige med sina föräldrar när han var lite, Joel har ett bra tålamod och har bra vibe och känslor mot alla. Han är snäll och hjälpar till i de flesta fall, men han vet vad som är rätt och fel. Joel har drömt om att studera på polishögskolan i Stockholm. Joel är intresserad av teknik och data prylar. Han har alltid hjälp till om det har vart struvl med tekniken. Hemma brukar han kolla film, va med kompisar, och hjälpa mamma och pappa med att göra olika hushållssysslor, t.ex, städa, tvätta och laga mat. Joel har ingen flickvän, utan han har fullt upp med att jobba på sig själv. På sin fridtid brukar han Gymma, träna innebandy och fotboll. Annars gör han sina läxor. Joel har hen moppe, det är en Viarelli. En crossmoppe. Den är lite rimmad och går i ca 80km/h. Han brukar skjutsa sin lilebror, Oliver, eftersom han gillar att vara snäll och hjälpa. Med moppen gillar han att greja och meka när han inte har något att göra, elle när han behöver rensa tankarna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tänker bidra med att hålla ording i rp servern eftersom att det är en dröm att jobba med att hjälpa och ording. Jag är också väldigt bra på att köra olika fordon. T.ex bil, motorcykel, o.sv. Om någon gör kaos och jag inte kan fixa själv. kommer jag att kalla på förstärkning om jag kommer att jobba inom polismyndigheten. Och sedan kanske rappotera till någon av admin, om det är något som personen inte uppehör med ett dåligt beteende som kan få servern att framstå som stökig eller rörig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att om man spelar och har chansen att förstöra, ska man inte göra de. Utan man ska spela så att båda har ungefär lika roligt. Det är svårt att det är exakt lika, men jag kommer att göra mitt bästa när det gäller sådant. För att jag vet hur det känns när man lugger under i något och andra inte spelar med motpartens vinst.

Hur hittade du Unive? Jag har sökt länge och såg ett youtobe-klipp där en kille vid namn COSMO (tror jag) visade hur man kunde ansöka och ladda ner fivm osv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka