Nekad oliver8f | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oliver8f

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? oliver

Vad är ditt discord namn? oliver#9840

Vad är ditt födelsedatum? 18 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär är helt laglig och är 24 år heter karl håkansson han har haft en tuffuppväxt med en pappa som varit misbrukare och en mamma som varit mycket till och från han är väldigt intreserad av bilar och skulle velja jobba som mekaniker han har haft ett tidigare jobb på ett lantbruk där han inte tjänade jätte mycket pengar så han har haft det väldigt tufft med pengar men han har många vänner som är kriminela men som sagt han försöker hålla sig utanför sånt och vill bara hänga med dom utanör det och han är lite deprimerad då hans farmor har gått bort nydligen och hans farmor stod han väldigt nära så han är lite deppig för tilfälet, han har varit kriminell innan men har dragit sig undan hans pappa har ochså cancer men han går på medesin och det går bra men han är lite orolig

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag är alltid positiv och kan bidra med en bra karaktär som rpar bra och tycker det är väldigt kul,tyvär inte koll på allt innom rp men det mesta så hoppas det går

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag vet inte riktigt hellt hundra för jag är rätså ny hoppas det går ändå:)

Hur hittade du Unive? Vänner rekomenderade servern för mig:)

Nekad, utveckla mer vad du menar på frågorna.
Du kan ansöka igen om 1 dag.
Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka