Accepterad oliver8f | Medlem ansökning I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oliver8f

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? oliver

Vad är ditt discord namn? oliver#9840

Vad är ditt födelsedatum? 5 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär är 24 år och heter karl håkansson. han är väldigt intreserad av bilar och vill bli mekaniker, han har tidigare haft ett jobb på ett lantbruk där han inte tjänade jätte bra så, så han har haft det lite tuft med pengar. han tycker även det är spännande med aktier. han har haft en lite tuff barndom med en pappa som misbrukade och en mamma som har jobbat väldigt mycket, han har även två store brödrar som han såg upp till när han var liten och även en av dom blev som en pappa till han, han har haft det lite tufft senaste tiden pågrund av att hans farmor har gått bort som stod han väldigt nära han och har varit som en bästa vän, just nu umgås han med kriminella men är helt laglig själv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra rp och att vara seriös så alla tycker det är roligt att spela på just unive. kan bidra med en bra atityd så jag är snäll och inte gå runt och lalla utan att ta detta riktigt seriöst.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man erkener bra att man blir tex rånad att man ger personerna sina saker och hellt enkelt rpar på ett bra och riktigt sätt så att man beter sig som man hade gjort i verkligheten om man hade blivit rånad.

Hur hittade du Unive? genom en kompis som spelar på den. :)

Godkänd efter muntlig! välkommen till unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka