Inaktuell Oliver555o | Medlem ansökning [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oliver555o

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198146998757/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? Oliver vem?#5957

Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Jag hetter Markus svensson jag är 26 år gammal och jag är en glad och posetiv person som är aktiv och gillar att vara social. Jag är en föredeta millitär och jag gillar mycket av vara ute i naturen och att campa. Jag är en kreativ person som älskar att vara med andra personer och jag älskar att vara ute med vänner. När jag var liten så bode jag med min Mamma och Pappa och bror i en liten villa. Jag hade en väldigt bra uppväxt och jag levde livet. Just nu lever jag med min flikvän i en liten lägenhet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlsem för att jag skule vilja bidra och påvärka hur det är på Unive och jag vill hjälpa och göra det till en bätre Rp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har varigt med här tidigare och jag är intreserad av att komma tillbacka igen.

Hur hittade du Unive? Tidigare aktiv spelare

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att Rpa och att göra det så värkligt som möjligt. Och att förvärklige det och ta allt så serigöst som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att Rpa och att göra det så värkligt som möjligt. Och att förvärklige det och ta allt så serigöst som möjligt. Och att få alla här inne att funka bra tsm och rpa

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte alls

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka