Nekad oliver3946 | Medlem ansökning [Crimson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oliver3946

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/OLIVERSTEAM445/

Vad är ditt namn i verkligheten? oliver karlsson

Vad är ditt discord namn? oliver229#4544

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juni 2010

Berätta om din karaktär. jag heter melton åkerson och är 29 år gammal,jag har ett stort intresse av bilar och motorcyklar,när jag var 10 var jag med om en bilolycka och låg på sjukhuset i 1 vecka ,min mamma och pappa dog när jag var 13,min dröm är att bli bilmekaniker och polis,jag och min mormor flyttade till unive när jag var 20 och bott där 9 år, jag gillar fordon och djur,min pappa var en bilmekaniker och hade ett eget företag men tyvär så gick den i konkurs för att han inte hade råd och ha kvar det,just nu lever jag fattigt med min mormor och hoppas en dag att jag melton och mormor elas får lite pengar att försörga oss med.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att utväkla rp:n och kunna bli utbildad som polis , sjuk vårdare/bilmekaniker och så klart använda /twt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra med min energi och jag vill att folk ska bli glada. och om vi alla hjälper varandra så blir servern bättre och roligare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? göra scenarion bra och roliga för alla. och inte lämna mitt i ett scenario

Hur hittade du Unive? jag kollade på twitch och såg att det var väldigt många som spelade på servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka