Accepterad oliver3946 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oliver3946

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/OLIVERSTEAM445/

Ditt Hex-ID: 11000014bfca336

Vad är din discord tagg? oliver229#4544

Vem var det som bannade dig? BigBen

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Krim utan krim, suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag kniv hög någon utan krim

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag sprang efter en kille som hade snott min bil och bara lalla sedan stängde jag av bilen och /me knuffade ut han och då vart han otrevlig så jag tog min kniv och döda han

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. i det här läget så vet jag att det ej är ok men om man håller på och sno folks bilar och bara lallar så får han som lallar faktiskt skylla sig själv.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var ju en gång då jag lota en människa och blev bannad i ca 6dagar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle kunnat skriva /report istället för att döda han och bara ta min bil och sticka bara dom 2 sakerna hade nog hjälpt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte döda folk utan krim.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja och efter det här så kommer jag använda /report varje gång det händer något lallit eller om någon tar min bil till exempel

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka