Nekad oliver32323 | Ban Överklagan [slimpers]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oliver32323

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199090849860/

Ditt Hex-ID: 110000143635844

Vad är din discord tagg? progamer#9284

Vem var det som bannade dig? slimpers

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Desktop Screenshot 2023.10.10 - 13.59.54.26.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sa N ordet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle hämta min kompis då vi skulle till Apple butiken. Jag hämtade upp honom då han slog mig i ansiktet så jag ramlade. Då sa jag N ordet till min kompis på skoj genom discord. Då blev det svart och jag blev banad. Jag blev skockad först men sen slog det mig. Det var så att jag inte hade på push to talk så det hade kommit till gamet. Alltså att jag sa n ordet till min kompis på discord men det kom till spelet så jag sa det vist in game.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var det typ. Eftersom det inte va meningen att koma till spelt utan bara på discord. Jag sa det till min kompis så ingen blev sårad såklart.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det har jag inte.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat satt på push to talk eller aldrig sagt det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag ska ha på push to talk och inte svära och säga det ordet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka