Nekad oliver32323 | Ban Överklagan [slimpers]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oliver32323

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199090849860/

Ditt Hex-ID: 110000143635844

Vad är din discord tagg? progamer#2984

Vem var det som bannade dig? slipers

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Desktop Screenshot 2023.10.10 - 13.59.54.26.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag sa N ordet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle hämta upp min kompis då han skulle till Apple butiken. När jag var framme så slog han mig så jag typ ramlade så jag skojade och sa n ordet. Efter det så blev det svart och jag blev utsparkad ur spelet. Sedan blev jag skockad och undrade varför jag blev bannad. Sedan slog det mig. Jag hade inte haft på push to talk.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban. Det var jag som gjorde fel. Det är sant att jag sa N ordet men det var till min kompis. Jag är så ledsen att jag sa det och jag kan inte beskriva hur mycket jag ångrar det. Jag kan bara be för en till chans. Det är så tråkigt att jag glömde att jag inte hade på push to talk på.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej jag har inte blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det kunde jag. jag kunde bara inte sagt ordet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det har jag verkligen. Jag har lärt mig att följa reglerna och att inte säga det ordet. Jag har haft det så sjukt tråkigt utan att kunna spela denna server. Det har vart jätte ledsamt. Första ban överklagningen jag gjorde sa jag at det var min brorsa. Det var en lögn. Snälla jag ber att du förlåter mig. Det har varit så himla ledsamt. Snälla jag ber. Jag ber om en extra chans och jag ska visa att jag kommer skärpa mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka