Nekad oliver32323 | Ban Överklagan [slimpers]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oliver32323

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199090849860/

Ditt Hex-ID:110000143635844

Vad är din discord tagg? progamer#2984

Vem var det som bannade dig? slimpers

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Desktop Screenshot 2023.10.10 - 13.59.54.26.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffen trodde att jag sa ett väldigt olämpligt ord som jag aldrig skulle göra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte bil för att åka och hämta min kompis som skulle till Apple butiken. När jag kom fram så började vi prata och han skulle hoppa in i bilen. Jag hade inte push to talk på. Sedan kom min brorsa kom in i mitt rum och tog mitt headset och började skrika ett väldigt olämpligt ord. Som då var N-ordet. Sedan så blev jag kickad ur servern och så stod det att jag då hade blivit banad. Jag är väldigt arg på min brorsa som då gjorde detta. Jag ber verkligen om ursäkt och det kommer såklart inte ske igen. Jag kommer också läsa igenom reglerna extra extra noga så jag kan absolut alla regler. Jag skulle kunna göra allt för att få en extra chans. Jag inser nu att jag inte vill förlora det som jag har byggt på den här servern och vill verkligen få en extra chans att visa att jag har rättat till hans misstag och att jag kommer att följa alla regler. Jag ska också lämna in en ansökan om medlemskap för att visa min uppskattning för och min önskan att vara en del av den sociala och roliga server som detta är. Jag behöver den här servern i mitt liv ingen annan server har varit så social och rolig som denna, och jag har verkligen utvunnit mycket glädje ur min tid här. Så jag ber om din förlåtelse, och hoppas att jag kan få en extra chans att bli en del av den här fantastiska servern igen. Jag lovar att jag kommer att läsa igenom reglerna extra noga och att jag kommer att följa dem till punkt och pricka. Jag hoppas verkligen att jag kan visa er att jag har lärt mig av mina misstag och att jag förtjänar att vara en del av denna underbara gemenskap igen. Jag har testat att spela på andra servar men ingen server har varit lika social och rolig som denna. Jag har testat flera tiotals servar tro mig. Visa från andra länder som USA och UK. Men ingen har varit så rolig som denna. Det skulle vara en dröm att få en extra chans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker själv att det var en felaktig ban eftersom det inte var jag som sa orden. Men jag kan ändå tycka att det kan vara mitt fel
eftersom jag kunde ha haft push på talk på. Jag är jätte ledsen att han sa orden. Som tur var så var det min kompis som jag har känt i 7 år. Så han tog inte åt sig som tur var. men jag kan förstå att andra kan det. Så jag ber jätte mycket om ursäkt och jag älskar verkligen denna server och jag har haft väldigt kul att spela denna server i dom här 4 dagarna. Så jag ber verkligen om en unban och jag kommer sätta på push to talk direkt så det inte sker igen. Jag förstår att rasism inte är något ni vill ha på eran server. Så jag förstår varför ni bannade mig. Jag själv hatar rasister men jag förstår att min brorsa skojade. Men jag kan fortfarande inte förlåta honom. Så jag ber för en extra chans. Ni kan bana mig om det händer något likande i framtiden på servern. Men jag kan säga att det inte kommer hända. Jag hoppas jag har visat hur mycket denna server betyder för mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde haft på push to talk och jag kunde inte låta han ta mitt headset. Jag säger det igen jag ber verkligen om ursäkt och det sker inte igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Som jag sa att ha push to talk på och att inte låta min brorsa koma in i rummet och skrika n-ordet. Jag ber verkligen om ursäkt. Jag har också lärt mig att det är väldigt viktigt att läsa igenom reglerna för att nu har jag förstått hur alvarlig en ban kan vara.

Har du läst våra regler? Ja, det har jag men jag kommer läsa igenom dem extra noga så ingen ban sker igen.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag och jag kommer inte göra det.

Tack för du har läst min överklagan och jag ber för att få en till chans.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka