Nekad Oliver2k17 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oliver2k17

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199405561769

Ditt Hex-ID: 1100001562577a9

Vad är din discord tagg? wazz#1000

Vem var det som bannade dig? San

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Bild på banmeddelande: 0D517977-6CBC-45A3-8C6D-E385E2F6FB9F.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han valde att banna mig då han ansåg att jag var en problem spelare, det ända jag gjorde var att åka runt och skjuta samt skapa problem och förde ingen social rp för dom andra på servern, jag spelade ej för rp och rp var inte mitt första intiativ utan det var att skjuta, men nu vill jag gärna få en unban med förhoppningar och intiativ att skapa social rp och ej för att skjuta. San valde också att banna mig då han tyckte att vi ej medförde bra rp utan bara rp som innehöll att skjuta vilket absolut inte är okej, jag förstår hans ban till 100% Men nu vill jag ha en ny chans och jag ångrade mig att jag ens betedde mig så från början.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade ett kidnappnings scenario sen döda min kompis för han blev arg så banna san oss båda.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var ej felaktig, det var jag som begick felet i helheten, hade jag bara betett mig och ej gå för att skjuta och gå för osocial rp hade jag ej varit bannad, Jag ångrar mig att jag bara sköt men som sagt mitt första initiativ var ej att skapa social rp utan att skjuta, men får jag en andra chans så kommer det vara att skapa social rp och inte lalla osv. Men som sagt det var jag som gjorde fel och inte san, san utförde sitt jobb rätt och bannen var faktiskt en bra ban och den stämde. Men som jag sa hade vi bara betett oss så hade san inte bannat oss och vi skulle varit kvar på servern idag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för Staff diss och då tog jag lärdom att man ej ska lalla med staffs, sen vet jag sedan innan då jag är en erfaren fivem spelare att man ska gå utifrån serverns regler samt ej begå regelbrott eller att lalla. Man skall bara bete sig. Samt denna bannen har jag lärt mig att man ska alltid bete sig ingame, man ska inte bara gå för att skjuta då det är väldigt onödigt. Man ska rpa efter social rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att jag inte skulle skjuta hela tiden, jag skulle bara betett mig och ej hängt med andra problemspelare, det jag kunnat vara annorlunda är tankesättet, tankesättet att skapa social rp och inte bara skjuta, bara ha kul på servern och inte åka runt och skjuta bara för det är kul utan för att man även ska skapa sociala scenarion med andra. Hade vi bara haft ett tankesätt där vi ska skapa social rp och inte gå för skottlossningar och sådant så skulle vi faktiskt varit kvar än idag. Vi skulle aldrig lallat eller skjutit så mycket för det var faktiskt väldigt onödigt och jag ångrar mig nu i efterhand och jag skulle gärna vilja ha en andra chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att det inte funkar i längden att bara åka runt och skjuta, man skall skapa social rp och man ska alltid bete sig. Man ska aldrig lalla. Man ska även vara seriös inom rpn och inte bara skjuta. Det jag har lärt mig är att man alltid ska ta vara på chansen man har på unive för det är inte alltid man får en andra, men jag har även lärt mig att man inte ska skjuta för mycket utan att även skapa en social rp där alla kan medverka och ha kul istället för skottlossningar hit och dit.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, Blir jag unbannad nu så kommer jag ta vara på denna chansen.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka