Accepterad Oliver24K | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oliver24K

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? oliver

Vad är ditt discord namn? halling24

Vad är ditt födelsedatum? 4 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. min karaktär heter axel holmström och är född 1998 den 24 januari och är en trevlig, snäll och ambitös kille han växte upp i göteborg där han bodde med sin familj hela sitt liv och hans familj hade det väldigt gott ställt och axel hamnade ej fel i vänskapgrupper och va istället väldigt sportintresserad och spelade både hockey i frölunda och fotboll i gais från han va 5 år tills han fyllde 20 och valde att plugga vidare till civilingengör och då vart han tvungen att lämna sin fina hemma stad och flytta upp till stockholm och där vart det väldigt mycket fest och där kom droger in i bilden och blev dömd för narkotikamissbruk. det ledde till att Axel inte fick gå kvar på sin utbildning och hans föräldrar ville inte ha nån kontakt med han efter händelsen. Men axel är en väldigt driven person så han lyckades starta upp ett eget e-handelföretag som har tagit över en stor del av hela marknaden i norden och vill nu starta upp något nytt stort företag

Vad kan du bidra med till serverns RP? vad jag kan bidra till servern är att hjälpa till att få fram bättre scenarion och allmänt bättre rp då jag både är erfaren att rpa som en vanlig medborgare och som kriminell inom fivem och är också väldigt väldigt rolig och snäll så jag kommer tilldela mycket skratt och roliga scenarion på unive och hjälpa till att höja rp nivån

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? vad som innebär när man spelar för motpartens vint menas med att jag ska inte ha ett scenario med en grabb där jag gör alltt bara för att det ska va roligtt för mig, ett scenario ska alla inblandade tycka det är lika roligt och där kan man hjälpas åt så att alla får ett roligt scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, combatlog = loggar ut under scenario (ej tillåtet), suntförnuft = spela utifrån verkligheten, spela på så sätt att du ska kunna jämföra ditt rollspel med verkliga livet. (ej tillåtet) rdm= random deathmatch du dödar någon utan anledning. (ej tillåtet) meta= du använder dig av information som du får utanför spelet och använder det ingame

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har erfarenhet sedan tidigare då jag har rpat i totalt 6 år nu i både svenska och engelska servrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? det skulle väl isf va att jag är äldre och mogen med många år genom rollspel som jag kan ta med och dela med mig om min erfarenhet och hjälpa andra och få roliga scenarion

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka