Accepterad Oliver233 | Medlem ansökning [RecLxss] (mr.cs)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Oliver233

Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? Oliver233#1576

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karäktär heter Johan Larsson han växte upp i norra Sverige i en liten by han bodde där tills han blev 23år gammal sen flyttade han in till Stockholm för att se hur livet var där . Johan ansökte in till polishögskolan, första gången kom han inte in men han gav inte upp för det, Johan skickade in en ny och bekräftades där och då var Johan helt i skock. Johan kom till Södertorns skolan i Stockholm och där började hans första utbildningar för att bli en riktig polis konstapel. Johan gick ut med bra betyg från skolan, han träffade en tjej hon hette Alexandra dem blev kära i första ögonkastet dem levde tillsammans i 6 månader sen kom Johan på henne när hon satt och myste med en annan kille där förstödes Johans liv han packa sina väskor och drog han drog till staden unive för nya hopp om att få sitt gammla liv tillbaks!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roliga och långdragna scenarion där båda parter har roligt för det tycker jag är det viktigaste att alla ska ha roligt i mina scenarion!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska låta andra parten vinna också man ska inte bara spela för att vinna scenarion det kan vara roligt utan att man vinner!

Hur hittade du Unive? Jag hitta unive på svergie listan och jag såg att det var en bra server med så många spelare så den tog mig direkt!

Tillbaka