Nekad Oliver233 | Chef-jobb ansökan [Melle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oliver233

Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark

Vad heter du IRL? Oliver

Vad heter du på discord? Oliver233#1576

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? i snart ett år!

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet genom att vara en aktiv chef med mycket energi som verkligen kommer kunna lägga tid på arbetet som chef och mina mål om jag bli chef är att alla anställda ska må bra och att dem ska vilja stanna på qpark när dem börjar arbeta jag kommer att utveckla det genom att komma på flera utbildningar till yrket tex om vi skulle ha nått form av sammarbete med sjukvården att dem som jobbar på Qpark ska kunna gå en HLR utb för att qpark rör sig mycket blan allmänheten. jag kommer att utveckla yrket genom att bara anställa seriösa och kreativa personer på mitt qpark ska lall inte existera!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på qpark själv innan som erfaren där var det otroligt mycket lall och jag tröttnade på det jag vet hur samtliga menyer funkar tex hur man söker upp en bil och hur man skickar iväg fakturor jag vet ockås hur samtliga chef menyer funkar som /openpanel och hur man fixar samtliga saker. Jag kan det man ska kunna för att vara chef!

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag- 16:30-23:00
Tisdag- 15:50-23:00
Onsdag-14:45-23:00
Torsdag- 15:00-23:00
Fredag-16:30- 03:30
Lördag- 10:00-03:30
Söndag- 10:00-23:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det är klart!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

+Rep skulle passa riktigt bra som chef då jag ser bra med erfarenheter inom qpark samt att jag ser stor möjlighet i ansökan på hur han skulle kunna utveckla jobbet och göra det aktivt

Lycka till med din intervju!

Nekad! Vi har redan utsett en chef för detta yrke! Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka