Nekad Oliver233 | Ban Överklagan [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oliver233

Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Johanssomn/

Ditt Hex-ID: 110000146f8aaa6

Vad är din discord tagg? Oliver233#1576

Vem var det som bannade dig? Tarzan

Hur lång tid var din ban? 5 dagar men 4 kvar nu

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-02-22 145931.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen valde att banna mig för att han riktade på mig och jag drar fram ett vapen och börjar skotta samt att jag ej använde mig a fear rp och social rp under det scenariot!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis gått in på servern och då ser jag att en grabb står och rånar folk vid vårt gänghus och tycker det ser konstigt ut så jag går fram till han och där börjar han rikta på mig helt utan nån form av anledning, där drar jag upp ett vapen och börjar skotta han jag dör och sen kommer resten av mitt gäng hem och så blir det en skottlossning jag blev tagen till sjukhus sen när jag var klar där fick jag en ban!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag säger ej att jag är felfri men det finns en del i scenariot som jag och personen kunnat gjort annorlunda som tex att vapen knappt hade kunnat vara inblandat och att jag som hade vapen mot mig skulle rpa med på det rånet han gjorde det finns olika saker man hade kunnat gjort så att det ej hade blviti på det sätt det blev!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en del dels för småsaker och de har jag lärt mig av och en del svbans men alla bans är lika mycket värda kan man säga att man ska ta lika mycket lärodom av alla bans man får! Bara för att jag får en svban ska jag ej tänka att jag ej ska ta och lära mig saker av dem i skillnad från större bans!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag skulle gjort för att rätta till scenariot var att jag skulle rpa med på rånet hade gjorde på de här personerna så hade det blivit ett mer utvecklat rån och roligare för båda parter! samt skulle jag ej använt vapen utan rpat med på rånet så det hade blivit roligt för alla! Jag hade kunnat göra en till sak annorlunda det hade varit att jag hade kunnat prata mig ur situationen och ej använda våld på nått form av sätt! allt jag skrev kommer jag alltid ha i bakhuvudet!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig en hel del tex att man ska satsa på bättre väl utvecklade scenarion som ej ska handla om så mycket våld utan att hålla sig till en rp där man pratar och ej där man skjuter eller slåss eller använder nån form av våld! Samt blir det mycket roligare för båda parter så att ingen måste gå därifrån med en sur min! Jag har också lärt mig att jag ej ska lägga mig i saker jag inte har nått med att göra ig som tex det där person rånet! I forsättningen kommer jag att följa allt jag skrev över!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka