Accepterad Oliver233 | Ban Överklagan [nemoo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oliver233

Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Johanssomn/

Ditt Hex-ID: 110000146f8aaa6

Vad är din discord tagg? Oliver233#1576

Vem var det som bannade dig? WIDDE /Ambitionz

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-01-05 174024.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han valde att banna mig för att han tycket att jag staff dissa han genom att säga att jag vill prata med en smartare staff för att han satt och avbröt mig!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev tillkallad till support för att de sa att jag c logga dem sa att scenariot fortfarande var igång men jag ansåg det som asvlutat eftersom att vi hade dragit från polisen och jag varken såg polisen eller hörde dem! jag prata med dem i support och dem sa att dem skulle dra in min krim roll och att dem skulle dra min medlemskap jag vart ganska arg över det och jag börja argumentera för det de sa att det var poliser precis där jag var men dem var på en helt annan sida en var jag var!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker allmänt att det var en felaktig ban då jag ej bröt mot reglerna men jag c logga ej och jag sa aldrig att widde var en Bra Staff men som sagt så var jag ej felfri jag skulle ha tagit det lugnare i support och ej varit så hög i rösten!

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De flesta har varit svbans för små saker och en ban av philip320 för att han skulle testa det nya ban systemet men det var ingen direkt alvarlig ban sen har det varit 2 dagars ban för nån powergaming men sen resten svbans som jag kommer ihåg!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade absoult ej behövt hetsa och bli sur och tagit det mycket lugnare i support!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag ska ta konskvenser och ej käfta emot även om det är felaktigt!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka