Inaktuell Oliver233 | Ansökan till Staff[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oliver233

Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Ditt discordnamn: Oliver233#1576

Ange ditt födelsedatum 13 Mars 2008

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för att jag tidigare varit det och vill vara med igen att utveckla servern genom att hålla koll på rpn och utveckla den genom att hålla koll på alla spelare som finns på servern. Jag ska bli staff för att jag har tröttnat en del och rpa och vill nu byta inriktning att jag nu häldre vill hjälpa servern och bli staff på den. Jag var staff innan och då tog jag inte mitt arbete så seriöst nu vet jag att jag kommer att ta mitt arbete till en ny nivå att jag kommer sitta inne på servern i noclip i flera långa timmar en vad jag gjorde förra gången jag var staff och att jag kommer kunna göra så mycket för unive och för att den ska rulla på och få bort alla dumma spelare som gör fel inom sin rp! 3 gången gillt som man brukar säga :)

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer vara inne på servern typ 6,5 timme per dag på vardagar och på helger upp mot 10-11 timmar!

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i snart 6 månader!

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har då varit staff tidigare på unive och jag vill nu ta nästa steg och bli det igen. Jag har koll på dem staf commands som finns på servern och jag vet hur banbevis och hur logs jag kan det man ska veta för att kunna vara en ordentlig staff på unive. Jag vet hur man tar kritik och hur man hanterar stress jag kommer kunna bidra med att göra unive till en bättre plats ! Jag har avrit staff 2 gånger tidigare men jag hoppas verkligen att jag hade kunnat få en 3 tredje och sista chans!
Commands
/noclip -Du blir osynlig och du kan flyga runt på servern
/ban id tid anledning - Du bannar någon från rp servern
/kick id anledning - Du kickar någon från servern
/unban id anledning - Du unbannar någon från servern
/revive id - Du ressar någon på servern
/sc - Staff chatten ig <
/sv - Sv chatten ig
/toggleid - Du ser id över personens huvud ig
/togglename - Du ser namn och id över personens huvud ig
/bring id - Du tpar någon till dig
/goto id- Du tpar dig själv till personen
/freeze id - Du fryser en spelare ig
/unfreeze id - Du gör så att spelaren ej är fryst längre
/svban id anledning - Du bannar en person i 1 timme
/who id - Du kollar personens roller ig
/ooc - Staffs skriver ut i ooc så alla som är inne på servern kan se det!
/announce - Lägger ut nått viktigt så att alla kan se det ig!
/setjob id jobbnamn - Du ger en spelare ett jobb ig

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag har inga problem med nått form av område kan vara var som(;

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka