Ej Antagen Oliver233 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oliver233

Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad heter du på discord? Oliver233

Ange ditt födelsedatum 13 Mars 2008

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka var att jag tidigare varit staff och tyckte det var väldigt lärorikt och intressant och vill nu byta lite bana kring staff området!

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig för att jag kommer vara väldigt aktiv samt så har jag väldigt lätt att prata med folk samt ta hand om stressiga situationer, Jag har en stor potential till att hjälpa servern att växa och bli större en vad den redan är! Jag kommer att lägga mycket tid på servern både ig och på forumet!

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta andra människor med respekt och man ska behandla alla lika oavsett vad!

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja påverka det genom att endast ta in folk som medlem som stämmer in på alla serverns krav tex att man ska kunna reglerna det är det viktigaste när man spelar på unive!

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag anser att man ska ha kunskapen kring rp, man ska veta hur man rpar på en svensk rp server och kunna unives regler, det är ytterst viktigt!

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle ansvara för att vara aktiv ig men extra aktiv på forumet i medlemskaps ansökningarna. Det som jag anser är viktigt är att folk som söker medlemskap ska få ett svar så snabbt som möjligt och inte behöva vänta i flera dagar!

Hur ser din aktivitetet ut? Vecko dagar- slutar 4 varje dag så är aktiv från 17 och framåt mot 22 Helger: från ish 12 till 02 nånstans Lov: Aktiv det flesta dagar samma tid som helger om jag ej e bortrest såklart (:

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka