Inaktuell Oliver233 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oliver233

Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad heter du på discord? Oliver233#1576

Ange ditt födelsedatum 25 januari 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill ansöka till MA för att jag tidigare varit staff på unive och längtar tillbaks till det underbara staff team unive har och vill vara med och utveckla unive genoma att utveckla rpn generellt samt vara med att acceptera nya medlemmar och se vilka som kommer in på servern!

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag vet hur forumet och hur det mesta funkar genom dels att vara MA samt staff. Jag vet hur man svarar på ansökningar samt redigerar dem och ser till att alla som ansökt medlemskap ska få ett svar! samt har jag en hel del erfarnhet inom staff commands!

Commands
/noclip -Du blir osynlig och du kan flyga runt på servern
/ban id tid anledning - Du bannar någon från rp servern
/kick id anledning - Du kickar någon från servern
/unban id anledning - Du unbannar någon från servern
/revive id - Du ressar någon på servern
/sc - Staff chatten ig <
/sv - Sv chatten ig
/toggleid - Du ser id över personens huvud ig
/togglename - Du ser namn och id över personens huvud ig
/bring id - Du tpar någon till dig
/goto id- Du tpar dig själv till personen
/freeze id - Du fryser en spelare ig
/unfreeze id - Du gör så att spelaren ej är fryst längre
/svban id anledning - Du bannar en person i 1 timme
/who id - Du kollar personens roller ig
/ooc - Staffs skriver ut i ooc så alla som är inne på servern kan se det!
/announce - Lägger ut nått viktigt så att alla kan se det ig!
/setjob id jobbnamn - Du ger en spelare ett jobb ig

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag ska bemöta andra människor på ett positivt sätt ska alltid låta välkomnande så att dem jag pratar med är både välkommna till unive! Jag ska alltid låta glad med mycket energi när jag pratar med folk och se till att dem får hjälp om de behöver!

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Det är ingen skillnad jag ska behandla alla likadant från icke medlem till medlem det är sak samma!

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska vara efektiv och kreativ samt veta hur man rpar på en svensk rp server!

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle både svara på ansökningar på forumet samt ta medlemskap interjuver och vara en del ig och se så allt går bra!

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag- torsdag: 16:40-22:30 Fredag - Lördag: 10:00- 03:00 Söndag: 10:00- 22:30

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag är ej aktiv deltagare i andra servrar!

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka