Inaktuell Oliver233 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oliver233

Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad heter du på discord? Oliver233

Ange ditt födelsedatum 13 Mars 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill bli MA för att jag vill hjälpa servern med att ta in nya medlemmar på ett snabbt och effektivt sätt samt hjälpa till att hålla koll ig, Jag såg också att sökte aktiva nu under sommaren!

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig för att jag har en otrolig aktivitet samt så är jag en respektfull människa som vet hur man behandlar folk, jag tar ej skillnad på personer utan behandlar alla lika det är en bra egenskap att ha som MA! Jag är också ganska effektiv och jag gillar att få saker gjort på ett effektivt sätt, jag är väldigt nogrann och får mina uppdrag slutförda!

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska behandla alla med mycket respekt och inte ta skillnad på hur man behandlar folk från tex: ursprung dialekt och liknande utan man ska behandla alla samma, man ska prata tydligt och bete sig så professionellt som möjligt!

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill påverka genom att dra in fler medlemmar varje dag så att servern får en bra rp med bra och seriösa medlemar!

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att man ska fylla alla kriterier unive har samt kunna reglerna och veta hur man spelar på en svensk rp server!

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag kommer ha ansvar över medlemmarna på servern samt att ha ett ansvar över våra framtida medlemmar!

Hur ser din aktivitetet ut? På loven är jag aktiv varje dag. Helgerna: Minst 5 timmar [Om inte mer] , Veckodagar: minst 4 timmar [ Om inte mer]

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej inte vad jag kommer på nu!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka