Nekad oliver2005 | Ban överklagan [Tropical]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pöls.

Medlem
Meddelanden
135
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198371121482/

Ditt Hex-ID: 1100001187d294a

Vad är din discord tagg? !oliven#0130

Vem var det som bannade dig? hugo9211 hets i ooc

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Hets ooc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag var lite arg men ångrar allt jag har gjort hoppas jag kunde säg förlåt för de jag skriv men iaf förlåt hugo du ochså

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. dom döda mig sen tog mig till ett gäng hus

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. hugo har rätt till alllt han gjorde men hade vartit riktig snällt om de sänktes till ungefär 2 eller 0 dagar för har tänkt efter lite och lungnat ner mig

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. men de var en felaktig den innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte vara lika arg men i just de där tillfälet var jag ass arg när de snacka om min morsa att hon var en h?ra å och att hon var en ful muffsi å att dom skulle typ leta up henne men hon är död och liksom de är inte så kul för hon dog för typ 2 veckor se😢

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej har bara fått felaktiga men kommer aldigupprepas

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? kommer inte fråga någon ha en fin kväll hugo och staff teamet👌

men det är 15 dagar och jag vill ha ett svar av hugo inte nån himla tropical för hugo är en riktig kung som kan sitt staff jobb riktig bra
men den tonen kommer du ej tillbaka till unive, här respekterar vi alla på serven

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka