Nekad oliver19 | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oliver19

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198437287466/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver Sandström

Vad är ditt discord namn? oliver19#4494

Vad är ditt födelsedatum? 27 September 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kimmo Bauri. Kimmo är en fastanställd arbetare på postnord AB. Kimmo har ett enormt intresse för bilar älskar att vara på car meets och diskutera allt ifrån motorer till fälgar han extra stor passion för det tyska automobile märket BMW. Han är 23 år gammal. singel och sökande. Kimmo utvecklade sitt bil intresse när hans farfar tog han till bil car meets. Han använder car meetsen för att komma ifrån sin tuffa uppväxt där han vart mobbad av alla kilar i klassen när han hellre pluggade än att vara stökig. i och med det så använde Kimmo bilarna som en utväg från all depression. Bilarna har fått kimmo att växa som människa och mår numera väldigt bra.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för att jag är väldigt engagerad inom min rp och bidrar med väldigt hög kvalité på min rp. Jag vill utveckla min karaktär till något extraordinärt utav det vanliga.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag blir just intresserad av unive på grund av rpn den är hög och man får en känsla som att det är de riktiga livet och inte bara ett spel.

Hur hittade du Unive? Jag sökte runt för den ultimata rp servern och fick höra att unive har väldigt bra kvalite på sitt rp och det har den levt upp till.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med min karaktär är att utveckla honom så mycket som jag kan inom bilar. Vill gärna söka jobb på mekonomen eller falk tycker att det hade passat perfekt för min karaktär.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att utveckla min karaktär och framför allt min rp. Jag har spelat ganska länge på unive nu och känner mig redo för att få medlemskapet.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej Jag har fastnat just för unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka