Accepterad oliver19 | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oliver19

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198437287466/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver Sandström

Vad är ditt discord namn? oliver19#4494

Vad är ditt födelsedatum? 27 September 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter kImmo Bauri och är 27 år och född i Sverige. Han har tidigare haft föräldrar med ursprung från finland. Men tyvärr har båda föräldrarna gått bort. Kimmo hade det väldigt bra under sin uppväxt. Han hade bra kontakt med sina föräldrar och dom levde ett helt vanligt liv i Norrköping. Under hans tonår så gled hans relation med mamma o pappa ifrån en del. Han började vara ute om kvällarna med sina kompisar. Det var sällan han kom hem om kvällarna. Istället sov han hos kompisar.
Men under hela sin ungdom höll han starkt i sina stora intressen som t.ex. fiska, åka båt och vara med kompisar, allt självklart ärvt från sin far. På dagarna tillägnade Kimmo sin fritid att vara på sjön. Han hade fått en enkel eka med en 15hästars motor på av sina föräldrar när han fyllde 16.

Men under senare tonår så hitta inte Kimmo någon vilja att fiska och åka båt, Istället vara ute i Norrköping city med sina kompisar och hitta på sattyg och vara med dom äldre. Självklart fick det konsekvenser, Kimmo började med narkotika och att hänga allt för mycket med gängkriminella och göra olika saker som t.ex. snattning, elda bilar och då & då skjutningar.

Mitt när det var som mest så gick Kimmo föräldrar bort i en trafikolycka. Och det fick Kimmo och tänka till om livet
Var det verkligen såhär han ville ha det
Han bestämde sig snabbt för o sluta med allt och göra en ny start med livet. Så han bokade ett flyg till Unive

I Unive har han stora drömmar om att starta företag och köpa sportbilar

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tror jag kommer trivas bra där och det är seriöst Rp och jag kommer såklart bidra med seriöst rp och även andra idéer och förslag inom servern. Det är även många spelar så det blir ju enkelt och kul och bilda en gemenskap och ha ett roligt spelande

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tror jag kommer trivas bra där och det är seriöst Rp och jag kommer såklart bidra med seriöst rp och även andra idéer och förslag inom servern. Det är även många spelar så det blir ju enkelt och kul och bilda en gemenskap och ha ett roligt spelande

Hur hittade du Unive? Genom en kompis som starkt rekommendera Unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna bidra med ett bra rpande och att även utvecklas inom rp. Och även göra så andra spelare respekterar rpandet och se till att bilda en bra server med ordentligt RP och ha en skön och rolig gemenskap

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill kunna bidra men utveckling och seriöst rp. Och att hitta en bra gemenskap. Jag vill även göra så att andra spelare hittar en motivation och spela på Unive och ha kul

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte för tillfället men har varit det innan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka