Accepterad Oliver18 | Whitelist ansökning [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SverigeeDemokrat

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
7
Användarnamn: Oliver18

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199027955291

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? SverigeeDemokrat#3470

Vad är ditt födelsedatum? 20 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Min karakter heter Mohamed Abo och har växt upp med en mamma och tre bröder i förorten. Hans dröm är att ta sig hela vägen upp och göra karriär i stadens undre värld. Han lever för tilkfället på A-kassa och han gör utöver det små jobb åt privatpersoner.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag känner att jag börjar bli lite mer van i staden och börjar få bra koll på dess regler. Är nu sugen på de jobb som finns att erbjuda med WL. Jag kan även rollspela bra i de flesta olika scenarior som man kan hamna i. Jag känner även att jag i rollen som Mohamed Abo kan bidra till många olika bra scenarior och dvs både roliga och bra scernarior.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag skulle gärna bli WL på denna servern då jag känner att jag kan bidra på många olika sätt och ska även göra mitt bästa för att höja rp nivån.

Hur många timmar har du på FiveM? 5-10tim

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade Multistaden via YouTube.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag har tidigare fått två bans på denna servern och båda har blivit överklagade.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar endast på Multistaden RP

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka