Nekad Oliver18 | Chef-jobb ansökan [Pilot]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SverigeeDemokrat

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
7
Användarnamn: Oliver18

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten

Vad heter du IRL? Oliver

Hur gammal är du? Jag är 16 (04a).

Hur många timmar har du på Fivem? Är något osäker men någonstans mellan 35-45.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag känner att jag är redo för en ny roll i Multistaden, en roll som kräver något mer seriös RP! Jag kör för övrigt på servern flera timmar dagligen så att trycka in ett antal arbetstimmar ska inte vara några problem. Är även väldigt duktig på att prata med folk, nästan så jag kan va lite manipulativ på ett bra sätt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är väldigt duktig på att memorera saker och där av kommer jag lätt memorera de flesta prierna i huvudet vilket kan vara underlättande inom yrket. Jag känner även att jag är extremt snabblärd och där av kommer inte jobbet att vara något större problem. Jag kan även mycket om bilarna då jag vet ungefär hur de flesta bilarnas körsätt är och även dess topphastighet.

Berskiv din karaktär? Min karaktär är uppväxt i staden förorter med hans mamma och tre bröder. Han har länge drömt om att leva ett liv i stadens undre värld men för två veckor sedan så misste han sin bror i en skottlossning och han har sedan dess tänkt om. Han vill nu leva ett fridfullt och bra liv på den rätta sidan av lagen.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag sitter och kör väldigt mycket på staden dagligen, ungefär 4-8 timmar oavsätt vilken dag i veckan det är så lite arbete kommer bara bli roligt.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja jag skulle absolut fortsätta spela på servern även om jag inte blir chef då jag tycker att servern är bra och uppfyller alla krav. Är även väldigt nöjd med staffsen som är snabba i support, som har förståelse för att alla kan göra fel någon gång och som kämoar för att göra multistaden ännu bättre. Jag tycker att servern är rolig att köra på, bra uppbyggd och det finns extremt bra bil utbud och många jobb.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej jag spelar endast på multistaden då jag känner att den uppfyller alla mina krav och att de mesta är väldigt bra så som staffs, bilutbud, jobbutbud och hur staden ser ut.

Har du läst våra Regler? Ja jag har läst reglerna flertalet gånger för att verkligen lära mig dom utantill.

Nekad pga att det redan finns en chef.
Bättre lycka nästa gång!
Låser & arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka