Accepterad Oliver18 | Ban överklagan[janne]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SverigeeDemokrat

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
7
Användarnamn: Oliver18

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199027955291

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: SverigeeDemokrat

Vad är din discord tagg? SverigeeDemokrat#3470

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Failrp/sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad för att jag åkte voi på motorvägen vilket när jag tänker efter inte alls är realistiskt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt på en voi inne i stan som jag ganska nyligen hade hyrt, jag var trött och klockan var mycke så jag tänkte mig inte riktigt för vart jag körde. Kör ner på motorvägen och fortsätter på den i ungefär 2minuter innan jag blev kickad ur servern och fick upp ett meddelande på skärmen om failrp pga av att jag kört voi på mototvägen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har pratat med han som bannade mig, för honom så såg de ut som att jag höll i någon samtidigt som jag åkte på en voi ute på motorvägen vilket inte stämmer. Jag har gjort fel som valde att åka ut med voi på motorvägen så det är en ban som stämmer men de låg ändå ett litet missförstånd i det hela.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrig varit avstängd innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänkt efter innan jag åkte ut på motorvägen och överlag tänkt lite på vilka vägar jag åkte på.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har absolut lärt mig något och kommer verkligen inte att upprepa denna sak igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka